Mzdová účetní

Náplň práce:

  • zpracování osobních dat zaměstnanců v mzdových systémech, vedení mzdové evidence
  • výpočet mzdy zaměstnanců, resp. jednotlivých složek mzdy, náhrad apod., směnné provozy
  • zpracovávání pracovních neschopností - výpočet náhrad, příprava podkladů pro OSSZ
  • příprava podkladů pro účetní (rekapitulace dle jednotlivých zakázek)
  • zajištění komunikace s oprávněnými institucemi, přihlašování a odhlašování zaměstnanců
  • výpočet srážek a odvodů
  • zpracování a správa exekucí
  • příprava a vyúčtování daňových povinností
  • sledování legislativních změn týkající se mzdové problematiky

Požadujeme:

  • velmi dobrá znalost mzdové legislativy, zákoníku práce a souvisejících změn
  • min. tříletá praxe v oblasti vedení mzdového účetnictví
  • schopnost pracovat samostatně i v týmu;
  • ochota učit se novým věcem, flexibilita
  • znalost MS Excel
Fill out my online form.